Så, du är en hora?

Så du tycker det är okej att jag går och kalla dig hora bara sådär? Nä jag skulle inte tro det!


Du går på stan eller inne på internet, du ser en människa som du tycker ser bedrövlig ut. Du slänger ut dig, fan vilken jävla hora.
Varför? Du känner inte den, du har ingen aning vem det är, du vet inte ens vem det är.

Det kan ju vara så att du har hört rykten om en person, men du känner den inte. Men du kallar den ändå hora.
Visst äre så att folk har sina uppfattningar om folk innan dom ens lär känna dom?

Vissa vet inte ett skit om en person, men ändå kan man gå och säga att den ex  är en hora.
Det är fel,fel,fel.

Man får oftast höra rykten om horer.  Om jag får säga såhär, jag tror både killar och tjejer har olika insyn på vad hora egentligen är. Det är inte bara killar som kallar tjejer för horer, utan tjejerna gör det också.. ungefär samma procentdel.

hora är ett vanligt förekommande ord, folk verkar sakna förståelse för vad ordet faktist betyder.
hora betyder:
att personen säljer sexuella tjänster mot betalning. INGET ANNAT!

Jag tycker man ska lära känna personen innan man skaffa sig en uppfattning om den.

________


Jag snackade med en person, och han ville att jag skulle ta med det här i inlägget, men han ville vara anonym!

- DET FINNS KVINNOR SOM KNULLAR AV FRI VILJA UTAN ATT GIFTA SEJ ELLER HA PENGAR. DOM KNULLAR FÖR ATT DOM ÄR KÅTA!
LÄR ER DET!
Gå ut och träffa lite folk så ser ni att det finns fler typer av människor, eller vill ni sitta framför datorn och leta efter prostutierade på internet och sedan komma med fördomar om hur kvinnor fungerar.


VAD TYCKER NI?

Kommentarer
Postat av: mattlas

vettigt :)

2010-07-28 @ 14:08:41
URL: http://mattiasjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0